Z ostatniej chwili: Portfele w 2027 r. Co naprawdę zmieni się w Holandii?
Z ostatniej chwili: Geldrop: DSI weszła do budynku. Na razie bez zatrzymań
Z ostatniej chwili: Nieuw-Lekkerland: swastyki w flagach Izraela. Jest zgłoszenie
Z ostatniej chwili: Ostrołęka: 19-latek ranił 9 osób. Miał ładunek wybuchowy
Z ostatniej chwili: Oosterwolde: ciało znalezione w wodzie. Policja bada sprawę
Z ostatniej chwili: Holandia: czynsz 1914 euro. Trzeba zarabiać 5742 euro
BTW-aangifte to deklaracja VAT, w której raz na kwartał (rzadziej co miesiąc lub raz w roku) wpisujesz podatek pobrany od klientów i odejmujesz VAT zapłacony przy
Heffingskortingen to ulgi odliczane wprost od podatku, a nie od dochodu, i w 2026 roku dają pracownikowi do 8 800 euro rocznie. Algemene heffingskorting wynosi
Voorlopige aanslag to wstępna decyzja podatkowa: urząd szacuje podatek dochodowy za bieżący rok i rozkłada go na miesięczne raty. Zależnie od wyniku płacisz co
Definitieve aanslag to ostateczna decyzja o podatku dochodowym za dany rok. Mówi, czy dopłacasz, czy dostajesz zwrot, i zamyka rozliczenie. Od daty na dokumencie
M-formulier to deklaracja za rok, w którym mieszkałeś w Holandii tylko przez część roku – bo przyjechałeś albo wyjechałeś. Zwykły druk nie obsługuje takiej sytuacji
BTW (belasting over de toegevoegde waarde) to holenderski VAT, w przepisach nazywany omzetbelasting. W 2026 roku obowiązują trzy stawki: 21% (podstawowa), 9% (m.in
W 2026 roku rozliczasz przede wszystkim dochody uzyskane w 2025 roku. Zeznanie aangifte inkomstenbelasting możesz wysłać online od 1 marca przez Mijn
Holenderskie toeslagen potrafią co miesiąc zostawić w domowym budżecie kilkaset euro, ale system ma jedną niewygodną cechę: wypłata jest zaliczką opartą na twojej